A luxus netovábbja: egy szuperritka Lagonda Taraf új gazdára vár
Az Aston Martin luxusmárkája csak néhány tucatot gyártott ebből az 5 méternél jelentősen hosszabb sportos szedánból.
Az Aston Martin luxusmárkája csak néhány tucatot gyártott ebből az 5 méternél jelentősen hosszabb sportos szedánból.
A Ferraritól nemrégiben távozott F1-világbajnok új tulajdonost keres vörös szupersportkocsijának.
A piac nagyon mérsékelt növekedését várják, mert az importot egyelőre erősen visszafogja a forint gyengélkedése és az elhúzódó karantén.
Akár félmilliós bírságot is kaphatnak a szabálytalanul közlekedő szerelvények.
Ebből a nyitható tetejű olasz sportkocsiból mindössze hét példány készült.
A vevők leginkább az 1 millió forint alatti és a 2-3 milliós autókat keresik a piacon.
A megkínált BMW 635 CSi-vel eddig alig több, mint 60 ezer kilométert tettek meg.
Egy ilyen praktikumra hangolt német luxusautó garantáltan ritkán jön szembe az utakon. Jó eséllyel sohasem.
Az összegből akár négy darab vadonatúj Lada, és akár egy új "nyugati" prémiumautó is kijönne.
Vírusjárvánnyal sújtva vagy anélkül, egy dolog fixnek tűnik a használtan behozott autóknál: a német márkák fölénye.
A Volkswagen szuper alacsony fogyasztású modelljéből nagyon kevés készült.
Nehezebben kapnak mostantól magyar rendszámot a "füstölő", rossz műszaki állapotú és az EU-n kívülről érkező, de még érvényes műszakival közlekedő használt autók is.
Az egykor James Bond által is használt sportkocsiból ritka az ilyen keveset használt, nagyon megkímélt példány.
Az 1,3 literes motorral szerelt kocka Lada hivatalos veterán minősítéssel, OT rendszámmal rendelkezik.
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
Sokan nem is tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.